Als keten, groep of multisite bent u de eerste periode na een acquisitie vooral bezig met de bedrijfscultuur, organisatorische zaken en omzetkant van de nieuwe vestiging. De relatief bescheiden inkoopomzet op de facilitaire aandachtsgebieden van Voorpraktijken zorgt ervoor dat bestaande leveringsovereenkomsten vaak worden overgenomen en pas (veel) later worden beoordeeld. Dit kan leiden tot ongewenste verlenging van overeenkomsten of leidt ertoe dat uw nieuwe vestiging niet voldoet aan wet- en regelgeving en/of verzekeringseisen. Bovendien heeft u te maken met verborgen kosten, bijvoorbeeld op het gebied van factuurverwerking op uw (centrale) financiële administratie.
Door Voorpraktijken in te schakelen, kunt u ervoor zorgen dat binnen enkele weken de nieuwe vestiging is bezocht. Na dit bezoek weet u hoe de betreffende locatie ervoor staat op het gebied van:
Vervolgens migreert Voorpraktijken alle relevante overeenkomsten naar de centrale mantelovereenkomsten en zegt aangetekend alle bestaande contracten voor u op.
Verschillende ketens en groepen hebben al gekozen voor de dienstverlening van Voorpraktijken. De reden is simpel: Voorpraktijken zorgt ervoor dat u minder personeel nodig heeft. Met een in verhouding kleine investering, waarvan wij bovendien bij iedere nieuwe vestiging laten zien dat de door ons gerealiseerde besparing hoger is dan de fee van Voorpraktijken, borgt u het professionele beheer van uw facilitaire contracten.
Als u geïnteresseerd bent in wat Voorpraktijken voor u kan betekenen, vult u dan ons kennismakingsformulier op de homepagina in. Wij nemen dan contact met u op om een persoonlijk gesprek in te plannen.